wtorek, 13 marca 2018

Ziaja Med – Kuracja Dermatologiczna AZS, Natłuszczająca emulsja do ciała



Producent: Ziaja




Skład według INCI

Aqua, Caprylic/Capric Trigliceride, Glyceryl Stearate, Urea, Glycerin, Hydrogenated Polydecene, Polyyglyceryl-3 Mathylglucose Distearate, Dimethicone, Cholesterol, Allantoin, Ceramide 3, Ceramide 6 II, Ceramide 1, Phytosphingosine, Sodium Lauroyl Lactylate, Carbomer, Xanthan Gum, Maltooligosyl Acetate, Glyceryl Caprylate, Phenoxyethanol, DMDM Hydantoin, Chlorphenesin, Sodium Hydroxide.


Emulsja ta przeznaczona jest dla osób, które walczą z atopowym zapaleniem skóry, podrażnieniami czy suchością skóry. Nie mam dużych problemów, ale na ramionach często mam przesuszoną skórę, czasami podrażnienia. Muszę przyznać, że po używaniu tego kosmetyku zmniejszyły się.
Emulsja sprawiła, że skóra na ramionach wygładziła się, pozbyłam się szorstkich krostek.

Substancje aktywne występujące w emulsji to: alantoina, ceramidy 1,3,6II – fitosfingozyna - cholesterol, syrop kukurydziany, trójglicerydy, mocznik. Od razu zwróciłam uwagę na mocznik, bo wiem, że jest humektantem, czyli substancją o dużej zdolności pochłaniania wody. Cudownie nawilża skórę, przeciwdziała „uciekaniu” wody ze skóry. Niestety nie wiem w jakim stężeniu występuje w tym kosmetyku, mam jednak wrażenie, że mogłoby być go więcej.

Emulsja ma bardzo wygodną butelkę z pompką. Kosmetyku wystarcza na długo, nie ma gęstej konsystencji. Emulsja nie ma żadnego zapachu. Po zastosowaniu nie mamy wrażenia tłustej skóry, chociaż to akurat lubię i właśnie takiego odczucia mi brakowało. Należy jednak docenić ten kosmetyk za krótki skład, w którym nie znajdziemy niepotrzebnych elementów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz