czwartek, 26 kwietnia 2018

Zmysłowo pachnący duet, Le Petit Marseillais

 
Zmysłowo pachnący duet, dla niej i dla niego od Le Petit Marseillais . Skoro tak, dzisiaj udzieli się też moja druga połówka. Mamy okazję wspólnie zawędrować w zakątki słonecznej Prowansji. Z jakimi bodźcami spotkają się tam nasze zmysły? Cudowny zapach cytrusów, zniewalający widok niekończących się pól lawendy, kto by się nie zakochał?

ONA:
Moja butelka ma pastelowy kolor, bardzo miły dla oka. Żel nosi nazwę Śródziemnomorski Granat. Ten zapach jest naprawdę zaskakujący. Za każdym razem odkrywam nowe nuty. Na pewno jest bardzo orzeźwiający, przynosi na myśl lato i słońce. Czuję gorące promienie na mojej skórze, pragnę zatopić się w tym zapachu. Wyraźnie wyczuwam nuty cytrusowe. Skóra po kąpieli jest nawilżona i gładka. Przede wszystkim czuję, jakby przez skórę przeszła na mnie ta niezwykła pozytywna energia. Czy ta kąpiel musi się już kończyć?


 
ON:
Mój żel nazywa się Czerwona Pomarańcza i Szafran. Pierwszy raz mam styczność z szafranem i to chyba on nadaje charakterystyczny zapach. W połączeniu z czerwoną pomarańczą tworzy ekstra mieszankę. Po kąpieli czuję się męsko i pełen energii. Nie chcę siedzieć w domu tylko wyjść i aktywnie spędzić czas. Zapach jest bardzo męski, ale jednocześnie nie za ciężki. Tak chciałby pachnieć każdy facet. 


Dopiero zaczęliśmy używać nowych żeli od Le Petit Marseillais i ciągle dzielimy się uwagami co do zapachów. Są interesujące i wciąż odkrywamy je na nowo. Żele cudownie się pienią i są wydajne. Zapachy są delikatnie słodkie, ale też energetyzujące. Bez problemu można ich używać przy wspólnych kąpielach, mnie męski zapach podoba się tak samo jak damski! Ich zapachy uwodzą, pobudzają zmysły. Odczucia stają się zupełnie inne, intensywne. Zapach Prowansji oszałamia i wciąga.
#zmysłowyduet #ambasadorkalpm


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz