piątek, 30 września 2016

"Cisza" - Becca Fitzpatrick

Cykl: Szeptem
Wydawnictwo: Otwarte
tytuł oryginału: Silence
Data wydania: 19 października 2011
Liczba stron: 400
Gatunek: fantastyka















Na pewno znacie serię „Szeptem”. Po bardzo długiej przerwie sięgnęłam po jej trzecią część - „Ciszę”. Chwilę zajęło mi przypominanie sobie poszczególnych wątków, ale szybko odnalazłam się w fabule. Doskonale przypomniałam sobie poprzednie części i zaczęłam przygodę z Norą i Patchem po raz kolejny.

Po raz kolejny także się nie zawiodłam. Książka interesowała mnie tak samo jak pierwsza i druga część, ciekawość wzrastała w miarę czytania.
Nora pozbawiona jest wspomnień z kilku miesięcy i nieświadoma istnienia Patcha. Wszyscy dookoła wypierają się znajomości chłopaka, oprócz jej największego wroga – Marcie, która jednocześnie okazuje się siostrą bohaterki. Patch staje się „Jevem”, wydaje się, że nie chce znać Nory. W życiu dziewczyny znowu pojawił się przyjaciel z dzieciństwa, Scott, z którym Nora zaczyna spędzać coraz więcej czasu.

Żałuję, że sięgnęłam po tą książkę tak późno, teraz muszę zdobyć „Finale” i dokończyć historię. Opowieść jest naprawdę porywająca i niezwykle interesująca. Z pewnością sięgnę po inne tytuły tej autorki i bardzo mi nie na rękę, że moje miejscowe biblioteki omijają jej książki szerokim łukiem.

3 komentarze:

  1. Starałam się jak mogłam podejść do tej serii delikatnie, ale i tak mnie bardzo zawiodła. Zauważyłam, że prawdopodobnie tylko mnie, bo widzę bardzo dużo pozytywnych opinii. Może kiedyś sięgnę jeszcze po "Szeptem" jak i kolejne części i może uda mi się zmienić zdanie.
    Jak na razie jednak wielki zawód. :(

    Pozdrawiam
    Book Prisoner! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy czyta to co lubi ima inny gust. Nic na siłę:)

      Usuń
  2. Mi aż tak nie spodobała się ta seria, mimo tego przeczytałam ją dość szybko i na pewno sięgnę po "Finale"☺ Super recenzja i genialne zdjęcie ❤

    booksureourworld.blogspot.com

    ☺❤

    OdpowiedzUsuń