niedziela, 5 maja 2019

Pucked up | Helena Hunting


Tytuł: Pucked up
Autor:
Tłumaczenie: Magdalena Siewczyńska-Konieczny
Cykl: Pucked (tom 2)
Wydawnictwo: Szósty Zmysł

Tytuł oryginału: Pucked Up

Data wydania: 17 kwietnia 2019
Gatunek: Literatura obyczajowa i romans


Pewnie pamiętacie Bucka z Pucked? Przybrany brat Violet, wielki, rozpustny Yeti? Tak, o nim mowa! Ale to już nie ten sam owłosiony półgłówek. Butterson z całych sił chce się zmienić. Dla dziewczyny,i to nie byle jakiej! Dla siostry Alexa Watersa – Sunny. Trochę to pogmatwane, ale jeśli czytaliście poprzednią część wiecie o co chodzi.

Sunny jest delikatną, młodziutką wegetarianką. Buck jest, no cóż… Trochę nieokrzesany. Z całych sił próbuje poprawić swoją reputację, opędzać się od kłopotów i króliczków, ale średnio mu to wychodzi. Z Casanovy chce stać się porządnym mężczyzną, godnym siostry swego szwagra. Jakkolwiek to brzmi, Butterson przechodzi istną przemianę. Ciągle wpada w kłopoty, ale walczy o serce słodkiej Sunny. Dziewczyna trochę mnie irytuje. Trudno mi powiedzieć czemu, może przez swoje podejście do życia, a może przez jej bzika na punkcie ekologii i wegetarianizmu. Jasne, że w realnym świecie cała historia jest niemożliwa. Ale gdyby książki opowiadały o zwykłych, codziennych historiach to kto chciałby je czytać?

Jeśli czytaliście Pucked wiecie czego można się spodziewać po drugiej części. Dużo niewyparzonego języka (co mi akurat się podoba), seksu i żenujących sytuacji. Oooj, zażenowania jest naprawdę całkiem sporo. Ale właśnie o to chodzi w tej książce. Lubię momenty, w których pojawia się Violet, chociaż wiele osób uważa ją za strasznie irytująca na mojej twarzy zawsze wywołuje uśmiech. Nie będę więc ukrywać, że podczas czytania bardzo często się śmiałam. Sięgając po tę książkę nie oczekiwałam górnolotnej literatury, wiedziałam na co się piszę. Lekki romans z dużą dawką niecenzuralnych sytuacji? Proszę bardzo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz