czwartek, 7 lipca 2016

Letni Tag Książkowy

Zaprosiła mnie do niego Maja z Latającej Czytelni, za co bardzo dziękuję. 

1. 31 sierpnia 
 Książka, która skończyła się według ciebie za szybko.

Wszystkie części Harrego Pottera kończyły się dla mnie za szybko. Dlatego ciągle zaczynam je czytać od nowa. :)
 

  2.Plażing
Bohater - ciacho. 

Tak trudno wybrać jednego. Uwielbiam niegrzecznych chłopców, więc zdecydowałam się na Damona z "Pamiętników Wampirów". Chociaż samych książek nie lubię, bohater niezmiernie mnie pociąga. 

3. Pacha Janusza w komunikacji miejskiej
Co Cię odstrasza w książce?

Monotonne, długie opisy nieurozmaicone dialogami.  Męczą mnie potwornie i często skłaniają do odłożenia książki na bok. 

4. Budka z lodami 
Książka, którą spotykasz na każdym kroku. 

Zdecydowanie "Zanim się pojawiłeś" Jojo Moyes. Sama jeszcze nie czytałam, lubię zostawiać smakowite kąski na później. ;) 

5. Upał
Gorąca okładka.





6. A może by tak rzucić wszystko... 

Jaki tytuł mógłby nosić Twój tegoroczny urlop?

"Ukraiński kochanek"  - to właśnie z nim spędzę wszystkie moje wolne chwile. :)



7. Grill
Książka, do której możesz wracać co tydzień.

"Całe zdanie nieboszczyka" Joanny Chmielewskiej to książka, do której mogę wracać co tydzień, szczególnie w wakacje. 


Do tego tagu chciałabym nominować każdego, kto ma ochotę na taką zabawę. Życzę Wam miłych i zaczytanych wakacji. :) 


 
 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz